Käyttöehdot:
Tianveranta.fi / Aboxia Oy on Suomessa toimiva verkkokauppa ja toimittaa tuotteitaan Suomeen yli 18 vuotiaille yksityishenkilöille. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tilaamaalla hyväksyt ehtomme.
Maksuvaihtoehdot
Tietoa maksamisesta
Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 Jyväskyläwww.paytrail.com
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
PivoKäyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.Pivon käyttöehdot
MobilePayEhdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)
Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)Lue lisää: walley.fi
Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)Lue lisää: jousto.com
OP Lasku
OP Laskun luottosopimuksen ehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kuluttajalle (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi
Maksu ennakkomaksulla
Voit myös maksaa maksun ennakkoon Tian Verannan pankkitilille. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lisäohjeita varten.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit lähetystäsi seurata. ja kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle kun paketti on noudettavissa.
Jos haluat valita toimitustavaksi noudon on tilauksesi noudettavissa Hangon myymälästä sen aukioloaikoina ja ilmoitamme aina sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen kuin tilauksen voi noutaa.
Myymälämme on Hangossa osoitteessa Nycanderinkatu 16 ja aukioloajat löytyy facebookista, Kesämyymälä osoitteessa Appelgrenintie 10 ( Hangon Casino)
Ajankohtaiset aukioloajat löydät parhaiten facebook sivuiltamme.
Toimituskulut
Toimituskulumme on 6 € - 20€ / lähetys ja valitsemasi toimitustavan hinta näkyy verkkokaupan kassalla.
Nouto puodilta on aina maksutonta. Toimitukset kotiin Hangossa ovat maksuttomia.
Maksamme postituskulut yli 80 euron tilauksista.
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1 - 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.
Viallisen tuotteen palautus/ asiakaspalautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Saat palautusohjeet meiltä. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi, tai puhelimella numerosta 0400-285500.(arkisin 10-17)
Palausoikeutta ei ole elintarvikkeilla eikä kemikaaliotuotteilla. Palautettavat tuotteet on oltava myyntikuntoisia ja käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan tuotelaput kiinnitettyinä. pakkaathan palautettavat tuotteet niin että se säilyvät palautuksessa ehjänä.
Asiakaspalautuksen kulu on 12,50/lähetys ja se vähennetään palautuksen summasta. Viallisen tuotteen palauksesta emme tietenkään kulua veloita ja pyrimme aina ensisijaisesti korvaaman viallisen tuotteen uudella.
Postista ja pakettiautomaatilta noutamattomat paketit eivät ole asiakaspalautuksia. Palautamme tuotteen arvon paketin palautuksesta, mutta pidätämme yritykselle koituneena ylimääräisenä kuluna 10 €/ lähetys niistä palautuksista, joista ei ole erikseen sovittu etukäteen tai joita ei ole noudettu postista tai pakettiautomaatilta. Kuluttajasuojalain mukaan paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus vaan sopimusrikkomus ostajan puolelta ja verkkokaupalla on oikeus pidättää ostajalta korvausta kuluista.
Asiakaspalautukseen on syytä laittaa mukaan tilinumero IBAN muodossa ja mielellään syy miksi tuotteen palautat. Paytrail maksupalvelun kautta maksetut tilausten hyvitykset tehdään Paytrail
maksupalvelun kautta. Jos olet maksanut tilauksesi laskulla tai osamaksulle informoimme laskutuspalvelun tarjoajaa kun tuote palautuu.
Posti- ja toimitusmaksuja tai laskutuspalvelun laskutusmaksuja ( collector, jousto ) emme palauta asiakaspalautuksen yhteydessä.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi tai Matkahuollon pisteeseen. Ota myös yhteys meihin asiakaspalvelu@tianveranta.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi,
- Puhelimella numerosta 0400-285500