Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia . Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit lähetystäsi seurata. ja kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle kun paketti on noudettavissa.
Jos haluat valita toimitustavaksi noudon on tilauksesi noudettavissa Hangon myymälästä sen aukioloaikoina ja ilmoitamme aina sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen kuin tilauksen voi noutaa.
Myymälämme on Hangossa osoitteessa Nycanderinkatu 16 ja aukioloajat löydät facebook sivuiltamme @tianveranta. Kesällä palvelemme myös Kesäpuodillamme Appelgrenintie 10 ( Hangon Casino) toukokuussa viikonloppuisin pe-su 11-18 ja kesäkuu- elokuun puoliväli joka päivä 11-18 sekä elokuun loppu ja syyskuu olemme avoinna viikonloppuisin. Aukioloajat löydät parhaiten facebook sivuiltamme @tianverantaandfriends.
Toimituskulut
Toimituskulumme on 6 € - 20€ / lähetys ja valitsemasi toimitustavan hinta näkyy verkkokaupan kassalla.
Nouto puodilta on aina maksutonta. Toimitukset kotiin Hangossa ( Hangon kaupungin alueella) ovat maksuttomia.
Maksamme postituskulut yli 80 euron tilauksista.
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1 - 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.
Viallisen tuotteen palautus/ asiakaspalautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Saat palautusohjeet meiltä. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi, tai puhelimella numerosta 0400-285500.(arkisin 10-17)
Palausoikeutta ei ole elintarvikkeilla eikä kemikaaliotuotteilla. Palautettavat tuotteet on oltava myyntikuntoisia ja käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan tuotelaput kiinnitettyinä. pakkaathan palautettavat tuotteet niin että se säilyvät palautuksessa ehjänä.
Asiakaspalautuksen kulu on 12,50/lähetys ja se vähennetään palautuksen summasta. Viallisen tuotteen palauksesta emme tietenkään kulua veloita ja pyrimme aina ensisijaisesti korvaaman viallisen tuotteen uudella.
Postista ja pakettiautomaatilta noutamattomat paketit eivät ole asiakaspalautuksia. Palautamme tuotteen arvon paketin palautuksesta, mutta pidätämme yritykselle koituneena ylimääräisenä kuluna 10 €/ lähetys niistä palautuksista, joista ei ole erikseen sovittu etukäteen tai joita ei ole noudettu postista tai pakettiautomaatilta. Kuluttajasuojalain mukaan paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus vaan sopimusrikkomus ostajan puolelta ja verkkokaupalla on oikeus pidättää ostajalta korvausta kuluista.
Asiakaspalautukseen on syytä laittaa mukaan tilinumero IBAN muodossa ja mielellään syy miksi tuotteen palautat. Checkout maksupalvelun kautta maksetut tilausten hyvitykset tehdään Paytrail maksupalvelun kautta. Jos olet maksanut tilauksesi laskulla tai osamaksulle informoimme laskutuspalvelun tarjoajaa kun tuote palautuu.
Posti- ja toimitusmaksuja tai laskutuspalvelun laskutusmaksuja ( esim. collector, jousto ) emme palauta asiakaspalautuksen yhteydessä.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi tai Matkahuollon pisteeseen. Ota myös yhteys meihin asiakaspalvelu@tianveranta.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: