Käyttöehdot

Tianveranta.fi / Aboxia Oy on Suomessa toimiva verkkokauppa ja toimittaa tuotteitaan Suomeen yli 18 vuotiaille yksityishenkilöille. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tilaamaalla hyväksyt ehtomme. 


Maksuvaihtoehdot

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1-24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on maksimissaan 2000 €.

Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksu ennakkomaksulla

Voit myös maksaa maksun ennakkoon Tian Verannan pankkitilille. Tilausvahvistuksessa on tilinumero ja maksuviite. Postitamme paketin kun maksu näkyy pankissamme yleensä 1-3 päivää tilauksesta.


Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia ja Matkahuoltoa . Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit lähetystäsi seurata.  ja kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle kun paketti on noudettavissa.

Jos haluat valita toimitustavaksi noudon on tilauksesi noudettavissa Hangon myymälästä sen aukioloaikoina ja ilmoitamme aina sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen kuin tilauksen voi noutaa.

Myymälämme on Hangossa osoitteessa Nycanderinkatu 16 ja avoinna 1.6 - 31.8  ti ja to 10-17 sekä la 10-15.
Off season  myymälämme  on avoinna la 10-15 tai sopimuksen mukaan. Kesällä palvelemme myös Kesäpuodillamme Appelgrenintie 10 ( Hangon Casino) 1.6-16.8 11-18 joka päivä. Loppukesästä 17.8-30.9 avoinna vain la ja su 11-16. Ajankohtaiset aukioloajat löydät parhaiten facebook sivuiltamme.


Toimituskulut

Toimituskulumme on  6 € - 20€ / lähetys ja valitsemasi toimitustavan hinta näkyy verkkokaupan kassalla.

Nouto puodilta on aina maksutonta. Toimitukset kotiin Hangossa ovat maksuttomia kesän 2020 ajan (1.5 - 31.8.2020) 

Maksamme postituskulut yli 40 euron tilauksista.

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.

 

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1 - 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.

 

Viallisen tuotteen palautus/ asiakaspalautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Saat palautusohjeet meiltä. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi, tai puhelimella numerosta 0400-285500.(arkisin 10-17)

Palausoikeutta ei ole elintarvikkeilla eikä kemikaaliotuotteilla. Palautettavat tuotteet on oltava myyntikuntoisia ja käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan tuotelaput kiinnitettyinä. pakkaathan palautettavat tuotteet niin että se säilyvät palautuksessa ehjänä. 

Asiakaspalautuksen kulu on 12,50/lähetys  ja se vähennetään palautuksen summasta. Viallisen tuotteen palauksesta emme tietenkään kulua veloita ja pyrimme aina ensisijaisesti korvaaman viallisen tuotteen uudella. 

Postista ja pakettiautomaatilta ja Matkahuoltopisteestä  noutamattomat paketit  eivät ole asiakaspalautuksia. Palautamme tuotteen arvon paketin palautuksesta, mutta pidätämme yritykselle koituneena ylimääräisenä kuluna 10 €/ lähetys niistä palautuksista,  joista ei ole erikseen sovittu etukäteen tai joita ei ole noudettu postista tai pakettiautomaatilta. Kuluttajasuojalain mukaan paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus vaan sopimusrikkomus ostajan puolelta ja verkkokaupalla on oikeus pidättää ostajalta korvausta kuluista. 

Asiakaspalautukseen on syytä laittaa mukaan tilinumero IBAN muodossa ja mielellään syy miksi tuotteen palautat. Checkout maksupalvelun kautta maksetut tilausten hyvitykset tehdään Checkout maksupalvelun kautta. Jos olet maksanut tilauksesi laskulla tai osamaksulle informoimme laskutuspalvelun tarjoajaa kun tuote palautuu. 

Posti- ja toimitusmaksuja tai laskutuspalvelun laskutusmaksuja ( collector, jousto )  emme palauta asiakaspalautuksen yhteydessä.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi tai Matkahuollon pisteeseen. Ota myös yhteys meihin asiakaspalvelu@tianveranta.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

 

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi
  • Puhelimella numerosta 0400-285500