Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia ja Matkahuoltoa . Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit lähetystäsi seurata.  ja kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle kun paketti on noudettavissa.

Jos haluat valita toimitustavaksi noudon on tilauksesi noudettavissa Hangon myymälästä sen aukioloaikoina ja ilmoitamme aina sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen kuin tilauksen voi noutaa.

Myymälämme on Hangossa osoitteessa Nycanderinkatu 16 ja avoinna 1.5 - 31.8 ke-pe  11-17 sekä la 10-15.Off season aukioloajat löydät facebook sivuiltamme.Kesällä palvelemme myös Kesäpuodillamme Appelgrenintie 10 ( Hangon Casino) 1.5-31.5 pe-su 11-18 ja 1.6-16.8 11-18 joka päivä. Loppukesästä 17.8-30.9 avoinna vain la ja su 11-16. Ajankohtaiset aukioloajat löydät parhaiten facebook sivuiltamme.

Toimituskulut

Toimituskulumme on  6 € - 20€ / lähetys ja valitsemasi toimitustavan hinta näkyy verkkokaupan kassalla.

Nouto puodilta on aina maksutonta. Toimitukset kotiin Hangossa ovat maksuttomia kesän 2021 ajan (1.5 - 31.8.2021) 

Maksamme postituskulut yli 80 euron tilauksista.

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.

 

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1 - 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.

 

Viallisen tuotteen palautus/ asiakaspalautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Saat palautusohjeet meiltä. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi, tai puhelimella numerosta 0400-285500.(arkisin 10-17)

Palausoikeutta ei ole elintarvikkeilla eikä kemikaaliotuotteilla. Palautettavat tuotteet on oltava myyntikuntoisia ja käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan tuotelaput kiinnitettyinä. pakkaathan palautettavat tuotteet niin että se säilyvät palautuksessa ehjänä. 

Asiakaspalautuksen kulu on 12,50/lähetys  ja se vähennetään palautuksen summasta. Viallisen tuotteen palauksesta emme tietenkään kulua veloita ja pyrimme aina ensisijaisesti korvaaman viallisen tuotteen uudella. 

Postista ja pakettiautomaatilta ja Matkahuoltopisteestä  noutamattomat paketit  eivät ole asiakaspalautuksia. Palautamme tuotteen arvon paketin palautuksesta, mutta pidätämme yritykselle koituneena ylimääräisenä kuluna 10 €/ lähetys niistä palautuksista,  joista ei ole erikseen sovittu etukäteen tai joita ei ole noudettu postista tai pakettiautomaatilta. Kuluttajasuojalain mukaan paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus vaan sopimusrikkomus ostajan puolelta ja verkkokaupalla on oikeus pidättää ostajalta korvausta kuluista. 

Asiakaspalautukseen on syytä laittaa mukaan tilinumero IBAN muodossa ja mielellään syy miksi tuotteen palautat. Checkout maksupalvelun kautta maksetut tilausten hyvitykset tehdään Checkout maksupalvelun kautta. Jos olet maksanut tilauksesi laskulla tai osamaksulle informoimme laskutuspalvelun tarjoajaa kun tuote palautuu. 

Posti- ja toimitusmaksuja tai laskutuspalvelun laskutusmaksuja ( collector, jousto )  emme palauta asiakaspalautuksen yhteydessä.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi tai Matkahuollon pisteeseen. Ota myös yhteys meihin asiakaspalvelu@tianveranta.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

 

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@tianveranta.fi
  • Puhelimella numerosta 0400-285500